W jakich godzinach otwarte jest Studio?
Studio dostępne jest na wynajem 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu. Jednak nie zawsze jest tam ktoś obecny. Gdybyś chciał przyjść nas odwiedzić, daj nam wcześniej znać. Umówimy się na spotkanie.
Czy przy lokalu dostępny jest parking?
Tak, przy budynku zlokalizowany jest parking. W razie braku miejsc, w okolicy z łatwością znajdziesz miejsce parkingowe.
Czy mogę przyjść do Studia z pupilem?
Tak, zwierzęta są u nas mile widziane.
Czy w studio jest Wi-Fi?
Tak, w Studio jest Wi-Fi.
Jak mogę zapisać się na warsztaty?
Na warsztaty można zapisać się za pośrednictwem naszej strony internetowej. W zakładce Warsztaty znajduje się kalendarz z dostępnymi terminami warsztatów.
Gdzie znajdę dostępne terminy warsztatów?
Kalendarz warsztatów znajdziesz w zakładce “Warsztaty”.
Co w przypadku, kiedy nie mogę dotrzeć na warsztaty?
Swoją obecność możesz anulować maksymalnie na 3 dni przed wydarzeniem. Po tym czasie koszt udziału w warsztatach nie jest zwracany. Możesz też znaleźć zastępstwo na swoje miejsce.
Czy mogę zorganizować samodzielnie warsztaty?
Oczywiście, nasza przestrzeń kreatywna została stworzona właśnie dla twórców, którzy chcą organizować warsztaty.
Czy możemy współorganizować warsztaty?
Oczywiście, że tak. Jeżeli masz pomysł na warsztaty, które chciałbyś z nami zrealizować, daj znać. Spotkamy się i ustalimy szczegóły.
Czy mogę zakupić voucher prezentowy na warsztaty?
Tak. Dostępne vouchery znajdziesz na naszej stronie internetowej, w zakładce Vouchery.
Jak można dokonać rezerwacji sesji?
Wszystkie zapisy odbywają się mailowo. Wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie i zapoznaj się z regulaminem sesji zdjęciowych. Znajdź dla siebie odpowiedni termin i godzinę, napisz do nas a my potwierdzimy rezerwację 🙂
Jak można zmienić datę sesji?
Datę sesji można zmienić jedynie poprzez kontakt z nami (telefonicznie lub mailowo).
Gdzie mogę znaleźć aktualne sesje zdjęciowe?
Aktualne terminy i dostępne sesje zdjęciowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce Oferta – Sesje zdjęciowe.
Czy można przyjść na sesję z pupilem?
Tak jak najbardziej. Zwierzęta są u nas mile widziane. Ponadto, organizujemy sesje zdjęciowe ze zwierzętami.
Czy mogę wykupić voucher na sesję zdjęciową?
Tak, jak najbardziej. Voucher można kupić stacjonarnie i za pośrednictwem naszej strony internetowej.
W jakiej formie otrzymam zdjęcia po sesji?
Gotowe zdjęcia wysyłamy w formie galerii online. W ramach niektórych pakietów dostępne są również zdjęcia drukowane, które należy odebrać w ciągu 30 dni od momentu otrzymania informacji, że wydruki są gotowe. Nie odebrane wydruki ulegną utylizacji.
Czy wysyłane są również zdjęcia w formacie RAW (tzw. surowe, nie edytowane)?
Otrzymujesz od nas zdjęcia poddane autorskiej edycji, w ilości odpowiedniej dla wybranego pakietu. Nie wysyłamy zdjęć typu RAW.
Ile otrzymam zdjęć po sesji?
W zależności od wybranego pakietu. W opisie każdego pakietu podana jest ilość zdjęć. Więcej ujęć można dokupić. Koszt dodatkowych ujęć podany jest w opisie każdego pakietu.
W jaki sposób mogę wybrać finalne zdjęcia?
Zdjęcia po sesji wysyłane są w formie galerii on-line, do której otrzymasz dostęp. W galerii możesz zaznaczyć wybrane zdjęcia.
Czy mogę dokupić dodatkowe ujęcia?
Tak, można dokupić dodatkowe ujęcia ich cena uzależniona jest od wybranego pakietu
Ile trwa sesja zdjęciowa?
W zależności od wybranej sesji od 45 min do 1,5h. Przy projektach indywidualnych czas sesji może być inny.
Co w przypadku, kiedy spóźnię się na sesję?
W momencie spóźnienia się, sesja zostanie skrócona o czas spóźnienia.
Jak przygotować się do sesji wizerunkowej?
Przygotowanie do sesji wizerunkowej to ważna rzecz. Szczegółowy poradnik, jak przygotować się do sesji zdjęciowej znajdziesz na naszym blogu.
Jak przygotować się do sesji rodzinnej?
Dokładny opis przygotowania do sesji zdjęciowej znajdziesz na naszym blogu.
Jak mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem naszej strony internetowej lub poprzez kontakt mailowy.
Jak mogę zmienić datę rezerwacji?
Datę rezerwacji można zmienić drogą telefoniczną lub mailowo.
Jaki jest minimalny czas wynajmu?
Minimalny czas wynajmu to 1 h.
Na co mogę zarezerwować studio?
Studio można wynajmować na wszelkiego rodzaju warsztaty, szkolenia, spotkania, meetingi czy aktywności typu yoga/pilates.
Gdzie mogę zakupić voucher prezentowy?
Voucher można zakupić na naszej stronie internetowej w zakładce ‚vouchery’ lub stacjonarnie (po wcześniejszym umówieniu się) w Studio 69 przy ul.Zawiłej 69 w Krakowie.
Czy przychodząc na sesję/wydarzenie powinienem posiadać ze sobą voucher?
Tak, bardzo prosimy o przyniesienie ze sobą vouchera. Dodatkowo, przy rezerwacji terminu sesji/wydarzenia prosimy o informację, że dana rezerwacja dotyczy vouchera podarunkowego.
Jak sprawdzić termin ważności vouchera?
Datę ważności sprawdzisz na voucherze.
W jakiej formie dostępne są vouchery?
Vouchery dostępne są w opcji drukowanej i online. Kupując voucher na naszej stronie internetowej otrzymujesz na maila plik w formacie PDF, gotowy do wydrukowania. Możesz też skorzystać z opcji zakupu vouchera na miejscu w naszym Studio przy ul. Zawiłej 69. Otrzymasz od nas wydrukowany voucher zapakowany w elegancką kopertę. Dodatkową opcją jest wysyłka wydrukowanego vouchera na wskazany adres. Usługa ta jest dodatkowo płatna.
Gdzie mogę odebrać voucher drukowany?
Voucher można odebrać w naszym Studio 69 przy ul.Zawiłej 69 w Krakowie.
W jakim czasie należy zrealizować voucher?
Voucher ważny jest przez 6 miesiący od daty jego zakupu. Nie ma możliwości przedłużenia jego ważności.
Czy niewykorzystany voucher można zamienić na gotówkę?
Voucher nie może zostać zamieniony na gotówkę. Nie wykorzystany voucher przepada.
Czy można użyć voucher na inną sesję/wydarzenie niż to, które dany voucher obejmuje?
Tak można na wydarzenie o wyższej wartości i dopłacić różnicę. Nie zwracamy niewykorzystanych środków w ramach danego vouchera.
Czy vouchery są numerowane?
Tak, każdy voucher posiada swój unikatowy numer, który należy podać przy rezerwacji sesji/wydarzenia. Do każdego numeru przypisane jest imię i nazwisko oraz jakiej sesji zdjęciowej lub wydarzenia dany voucher dotyczy.
Co w przypadku, gdy zgubiłem voucher?
Możesz nam pokazać dowód zakupu, w którym zaznaczony jest numer vouchera.
Masz więcej pytań?
Odpowiemy na każde Twoje pytanie. Napisz do nas, a my rozwiejemy Twoje wszelkie wątpliwości.